Khamis, 15 Jun 2017

Gadis Derita Digigit Pepijat Ketika Menaiki Bas Ekspres Dari Hat Yai ke Kuala Lumpur

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Menaiki bas untuk satu perjalanan yang panjang sememangnya memenatkan namun gadis ini mengalami sesuatu yang lebih teruk ketika menaiki bas pulang ke Kuala Lumpur dari Hat Yai.



Menurut World of Buzz, bapa gadis itu, Soon Tay telah memuat naik status di Facebook mengadu bahawa kaki anaknya dipenuhi dengan kesan gigitan pepijat selepas duduk di tempat duduk sebuah bas ekspres pada 7 Jun lalu.

Sumber: Facebook Sumber: Facebook

Soon mengkritik syarikat bas itu denagn berkata, “Bagaimana syarikat bas boleh menyediakan bas yang sebegini untuk pelanggan mereka. Lihat kaki anak saya, dipenuhi dengan kesan gigitan! Diharap anda semua tidak menjadi mangsa gigitan pepijat itu selepas ini.”

Bersama aduan itu dia turut memuat naik beberapa gambar menunjukkan keadaan kaki anaknya yang telah menjadi sasaran pepijat ketika di dalam bas berkenaan. Dia turut memuat naik gambar pepijat yang masih hidup dan bergerak di atas kerusi bas tersebut. Eeeeee!

Sumber: Facebook

Video yang dimuat naik olehnya memang jelas menunjukkan pepijat tersebut masih bergerak ke atas dan ke bawah tempat duduk.

Harap gadis itu cepat sembuh dan pihak syarikat bas mengambil tindakan sewajarnya secepat mungkin di atas aduan ini.



Baca: 26 Penumpang Bas Ekspres Derita Digigit Pepijat Dari Kuala Lumpur ke Singapura

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2svyVeM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News