Selasa, 6 Jun 2017

2 Tahun Berusaha ,Akhirnya Disahkan Hamil Semasa "Outstation"



Kisah ini disiarkan dari page KRT

Hampir dua tahun perkahwinan kami. Tp masih belum punya zuriat.suami bekerja sebagai tenaga pengajar di sebuah kolej swata dan sy hanya kerja sebagai kerani di syarikat kontrkter. Semua yang bernama wanita ingin mempunyai zuriat sendri..begitu juga sya.sejak 6bulan yang lalu keluarga mertua selalu memberi tekanan pada sya mengenai anak seninggakan sya mengidap migrine yang teruk..

sya dn suami dah cuba sedaya upaya.mcm2 kaedah kami cuba tpi belum ada rezeki.pada may2017 syarikat sya berkerja mengahntar sya lawat cawangan syarikat di jb.selama seminggu lebih di sana.sya selalu lemah badan,mual2 jd sya ke klinik untuk membuat pemeriksaan dan hasilnya alhamdulilah sya hamil 2bulan.. berita baik ini sya ingt bagitau suami sya. Tp bukan melalui cll..sya nk hadiahkan pada suami pada hari sya balik dr jb..

setelah sya tiba di rumah alhamdulilah keluarga mertua ada disana.ht sya terlalu happy untuk khabarkan berita baik ni.smpainya sya di rumah semua tngh tdo petang..sya terus masuk bilik. Apa yg sya nampak ya allah kau kuatkan hatiku..suami sendri sedang bersama didlm bilik sendri..sya melulu masuk dan amarahnya sya pada ketika tu.ternyata suami dh hadiahkan kesakitan mendalam pada sya.keluarga mertua terdengar sya memarahi suami.terus ke bilik..

ternyata suami dh 4hari berkahwin. Tnpa pengetahuan sya ..hati sya hancur ketika tu hanya allah yg tahu. Berderai air mata sya snggup buat sya begini..hadiah untuk suami hnya sekadar angan2..sya terus tingglkan rumah tu dan mengatakan 

'zuriat yg ada dlm perut ayg ni tkde papa sbb papa dia nak kan zuriat lain"ya allah hncurnya hati saya ketika tu.

keesokannya sy terima pangilan dri puan Hanifah dan ditawarkan untuk berkerja di dubai.tnpa berfikir pnjang sya setuju mungkin dengan ini sya boleh .melupakan segalanya..membesarkan zuriat disana.si suami selalu call whtsapp meminta maaf.mengatakan dia terpaksa kawin sbb turuti kata ibunya..sya buntu.tolong beri sya pendapat untuk terus stay dengan suami atau pergi tngglka nya.tolong sy..

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNHQ7h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News