Rabu, 21 Jun 2017

Buat Wanita Yang Pakai Tudung Masa Raya Nanti, Tip Ini Memang Akan Selesaikan Masalah Normal Anda!

Buat Wanita Yang Pakai Tudung Masa Raya Nanti, Tip Ini Memang Akan Selesaikan Masalah Normal Anda!

Ini masalah normal bagi kaum wanita yang bertudung selendang atau tudung terkena minyak.

Jadi untuk kaum wanita yang berhijab dan juga mengenakan alat solek, pasti anda akan berdepan dengan masalah tudung kotor akibat terkena kesan dari alat-solek dan minyak dari alat solek berkenaaan.

Bukan senang nak menghilangkan kesan minyak dari alat solek yang terkena pada shawl tetapi tip yang dikongsikan oleh puan Tyma Saidini ini sangat bermanfaat untuk anda. Jom semak...

Assalammualaikum girls semua.. kat sini Tyma nk share tip cuci shawl yang ada kesan-kesan minyak muka. Perempuan memang suka makeup tapi bila cuaca panas makeup pada muka kita mula pecah minyak kemudian minyak krim faundation pun menepek pada shawl, punyalah susah nak hilang bila lepas mencuci.

Dulu pernah try buat cara yang viral tu letak baby powder sebelum rendam dengan pencuci.

Tapi failed tak jadi apa jadi tyma buat je camni, bilas dengan air pencuci pastu letak powder sekali. Kalau nak tahu hasil silakan mencuba tapi tyma pkai Carrie Junior punya powder.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tLtlld

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News