Isnin, 19 Jun 2017

Datuk Ramli MS Bengang Artis Ditawar Bayaran RM300 Untuk Program TV Malam Raya

Datuk Ramli MS Bengang Artis Ditawar Bayaran RM300 Untuk Program TV Malam Raya

Pengarah muzik terkenal, Datuk Ramli MS ataupun mesra dengan panggilan Tok Ram beberapa hari lepas telah meluahkan rasa bengangnya terhadap produser program televisyen yang menawarkan bayaran yang sangat rendah untuk artis menjayakan program yang bakal ditayangkan pada malam raya.

Status yang dimuat naik menerusi akaun Facebooknya itu mendapat reaksi daripada penggiat seni yang rata-rata tidak bersetuju dengan pihak yang menawarkan bayaran murah tersebut.

Berikut status Tok Ram yang sudah tular di media sosial :-

Ini bukanlah perkara baharu didalam industri hiburan tempatan. Bakat serta usaha seseorang artis itu untuk mencari rezeki haruslah dihargai dan dihormati juga bukan? Apa pendapat anda pula?

Sumber Berita : FB RAMLI MOHAMED SALLEH

Sumber: Beautifulnara

Similar posts



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tCckKc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News