Selasa, 6 Jun 2017

Gadis Dirogol Bergilir-Gilir Oleh Teman Lelaki Dan Lima Rakan Lain

(Foto: theodysseyonline.com)
Seorang gadis berusia 17 tahun yang keluar bersama teman lelakinya dirogol secara bergilir-gilir oleh teman lelakinya dan lima rakannya yang lain.
Malay Mail Online melaporkan bahawa kejadian itu berlaku pada Sabtu malam di mana mangsa keluar untuk makan rojak bersama teman lelakinya yang berusia 21 tahun, dan kemudian dibawa oleh teman lelakinya ke sebuah pondok di Tok Uban, Pasir Mas.
Mangsa tidak mengenali lima rakan teman lelakinya yang sudah menunggu di pondok itu, kerana takut gadis itu cuba melarikan diri dan meminta bantuan, tetapi tidak berjaya.
Pemangku Ketua Polis Kelantan, SAC Din Ahmad berkata, enam suspek mengugut mangsa akan memasukkan mercun ke dalam mulut jika mangsa enggan.
"Mangsa dirogol oleh enam lelaki termasuk teman lelakinya," katanya mengesyaki suspek berumur lingkungan 20-32 tahun.
Beliau berkata, mangsa kira-kira jam 4:00 pagi mangsa meminta teman lelakinya ke rumah seorang kawan, kemudian kembali ke rumah. 
Mangsa ditemani ibu kemudian membuat laporan di Balai Polis Tok Uban pada Sabtu.
Polis pada hari yang sama telah menahan empat suspek, dan sedang mencari dua lagi suspek lain.
Polis turut mendapati tiga suspek yang ditangkap adalah positif dadah. Kes itu diaiasat di bawah Seksyen 375 B kerana merogol secara berkumpulan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sxIOW5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News