Selasa, 20 Jun 2017

Indah Ruhaila putus tunang, puncanya?

Pada: Selasa, 20 Jun 2017
Akademi Fantasia, Berita Artis, Gossip Artis, Indah Ruhaila, Penyanyi, Putus Tunang,

Indah Ruhaila mengakui dia sudah memutuskan tali pertunangannya baru-baru ini. Dia mengikat tali pertunangan dengan seorang pengurus akaun seminggu sebelum memasuki program Akademi Fantasia 2013 lalu.

Namun Indah menafikan putusnya pertunangan mereka berpunca dari pihak ke-3

“Susah untuk saya komen tentang perkara ini kerana ia akan melibatkan keluarga dan banyak hati yang perlu dijaga. Jadi, biarlah saya selesaikan secara baik dahulu sebelum beri sebarang kenyataan.

“Insya-Allah, saya akan beri jawapan dalam masa terdekat,

“Masalah hubungan kami itu tiada kena mengena dengan orang ketiga. Saya tidak mahu memberitahu atau cerita perkara ini kepada umum kerana ia terlalu peribadi.

“Apa yang saya harapkan agar semua peminat mendoakan yang terbaik tentang hubungan kami,” ujarnya kepada mStar Online.

Tag : , , , , ,

The post Indah Ruhaila putus tunang, puncanya? appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNMS8d

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News