Isnin, 19 Jun 2017

“Isteri Aku Merah Padam Bila Aku Ambil Cuti Untuk Teman Dia Ke Pejabat, Bila Dia On Komputer Pejabat Dia Aku Ternampak Satu Folder Yg Penuh Dengan . . .”,

Pada hari ketiga,ketika saya sedang menemani isteri di pejabat dia,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan computer dalam pejabat isteri.

"Isteri Aku Merah Padam Bila Aku Ambil Cuti Untuk Teman Dia Ke Pejabat, Bila Dia On Komputer Pejabat Dia Aku Ternampak Satu Folder Yg Penuh Dengan . . .",

GAMBAR SEKADAR HIASAN

Saya ternampak satu folder ‘Loving U’. Dengan perasaan ingin tahu dan teruja sebab menyangka dalam folder itu gambar saya dan isteri, saya buka.

1

2

3

4

5

6
Sumber : KisahRumahTangga



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sEgOCI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk ๐Ÿ‘ Like & ๐Ÿ’• Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News