Selasa, 6 Jun 2017

Kononnya Ada Nota Daripada Pengganas



ALBURY - AUSTRALIA: Polis tidak menemui sebarang catatan nota pengganas, selepas kononnya akan berlaku ancaman keganasan di sebuah lapangan terbang luar bandar, di sini.

Selasa lalu, kekecohan berlaku di lapangan itu selepas wujudnya dakwaan mengatakan ada nota ancaman diletakkan di sebuah bilik air di lapangan terbang berkenaan.

"Tiada apa yang ditemui, tiada ancaman kepada sesiapa, hanya sehelai nota yang kosong," kata seorang jurucakap polis yang enggan memberikan namanya kepada Reuters.

Sebelum ini, dek kerana perkara itu, pesawat jenis turboprop yang membawa 42 penumpang dalam penerbangan domestik telah diarahkan untuk mengalih laluan penerbangan.

Sementara itu, seorang lelaki telah ditangkap berhubung insiden berkenaan. - SH


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qWxxSg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News