Selasa, 6 Jun 2017

Lelaki Heret Ibu Hidap Nyanyuk Kerana Tak Dengar Kata

INI namanya anak derhaka. Lelaki ini telah mengheret ibunya yang sudah tua dan mengalami nyanyuk masuk ke dalam rumah selepas wanita tua itu memanjat balkoni, dalam rakaman video yang mengejutkan penduduk di China.

Ia juga kini menjadi isu yang diperdebatkan dalam media sosial di negara itu selepas video tersebut dirakamkan oleh jiran lelaki itu dan kemudian dimuatnaik dalam internet.

Lelaki berkenaan dikatakan telah menolak ibunya yang sedang memanjat balkoni terlebih dahulu sebelum mengheretnya masuk ke dalam rumah. Insiden itu berlaku di Zhejian, timur China.

Laporan polis mengenai kekejaman itu telah dibuat. Hasil siasatan polis memberitahu anak lelaki wanita itu menjadi marah kerana ibunya tidak mendengar kata dan cuba memanjat balkoni walaupun dilarang.

Wanita itu kini menetap dengan anak perempuannya selepas kejadian terbabit dirakamkan dan menjadi tular.

Dalam pada itu, Pear Video ketika menemubual cucu wanita itu telah dimaklumkan bahawa neneknya akan membengkokkan dua besi pada balkoni itu lalu memanjat dan berjalan di atas bumbung kaca.

Bagaimanapun perbuatan lelaki itu dikecam ramai kerana berlaku kasar dan kejam kepada ibu sendiri. – Mynewshub.cc

Loading...




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r0fZiW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News