Ahad, 18 Jun 2017

Nasib Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Menjadi Tanda Tanya Yang Didakwa Sehingga Kini Belum Ditemui


HULU LANGAT - Beberapa hari lalu tular di media sosial satu rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki dihanyutkan oleh air banjir kilat yang berlaku di Jalan Hulu Langat. Sehingga kini tiada maklumat dari pihak bomba dan penyelamat Selangor bagi menjelaskan keadaan mangsa sama ada telah diselamatkan atau tidak.

Harian Metro telah melaporkan kejadian berkenaan telah berlaku di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Dusun Tua pada Sabtu lalu. Penolong Pengarah Operasi JBPM Selangor menjelaskan, setakat ini pihaknya masih belum menerima sebarang laporan berkaitan dengan orang hilang dari mana-mana pihak serta penduduk di kawasan sekitar berkenaan.

Pihaknya akan terus melancarkan operasi mencari dan menyelamat sekiranya individu terbabit didapati benar-benar telah dihanyutkan. Pihak bomba juga dilaporkan tidak mengetahui tentang keadaan lelaki berkenaan dan beranggap lelaki terbabit telah berjaya menyelamatkan diri memandangkan tiada sebarang laporan berkaitan yang diterima.

Melalui rakaman video berkenaan, lelaki terbabit didapati hanyut dibawa arus deras sambil beberapa penduduk sekitar kelihatan menjerit serta mengarahkan lelaki berkenaan menuju ke arah tebing sungai tersebut.

Difahamkan, melalui perkongsian video yang dikongsikan oleh Muhammad Fauzi, lelaki terbabit tidak ingin melepaskan motosikal yang ditungganginya yang menyebabkan dia telah dibawa arus.

Sehingga kini nasib lelaki berkenaan tidak diketahui dan terus menjadi tanda tanya orang ramai selepas beliau dipercayai dihanyutkan ke arah Sungai Serai seperti yang didakwa penduduk sekitar.




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tAK3Du

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News