Selasa, 6 Jun 2017

Oppo R11 Kini Disenaraikan Di China – Hadir Dengan Dwi-Kamera Belakang

Oppo dijangka melancarkan Oppo R11 secara rasminya pada 10 Jun 2017 kelak, tetapi hari ini ia telah disenaraikan lebih awal di China, sekaligus memperlihatkan apakah yang bakal dibawakan oleh peranti Oppo terbaru berkenaan.

Oppo R11 hadir dengan skrin bersaiz 5.5-inci dengan paparan resolusi HD penuh, 1920×1080 pixel, dilengkapi cip pemprosesan Snapdragon 660, memori 4GB RAM, dan ruangan storan 64GB.

Oppo R11

Untuk rakaman gambar, Oppo R11 dilengkapi dwi-kamera belakang yang mengabungkan lensa 20-megapixel dan juga 16-megapixel. Penawaran dwi-kamera ini dilengkapi sokongan zoom optikal 2x, dan pemprosesan dilakukan menggunakan Qualcomm Spectra. Selain zoom, Oppo R11 juga menawarkan sokongan rakaman gambar potrait seumpama di iPhone.

Oppo R11

Oppo R11

Pada bahagian hadapan pula, Oppo R11 menggunakan kamera 20-megapixel. Melengkapkan peranti ini juga adalah bateri 2900mAh – yang berkemungkinan dilengkapi sokongan pengecasan pantas VOOC.

Di China, Oppo sekadar menyenaraikannya sahaja, dan harganya belum diumumkan lagi. Mungkin kita akan ketahui lanjut mengenainya dalam masa beberapa hari lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rvAJTl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News