Selasa, 6 Jun 2017

Pelakon Indonesia Laudya Cynthia Bella Hangat Bercinta Dengan Engku Emran?

Kecoh dunia hiburan Indonesia apabila gosip pelakon sinetron dan siri filem popular Surga Yang Tidak Dirindukan, Laudya Cynthia Bella yang dikatakan kini sedang bercinta dengan bekas suami Erra Fazira iaitu Engku Emran.

BACA : Shahir Akui Sedia Nikahi Erra Fazira Tidak Lama Lagi

Namun, masih belum pasti sudah berapa lama mereak berdua berkenalan tetapi Bella sering memberikan komen pada foto-foto yang dimuat naik oleh Engku Emran di laman Instagram.

Sehingga hari ini Bella masih belum memberikan sebarang kenyataan berhubung gosip percintaan dengan Engku Emran walaupun sudah mendapat perhatian ramai terutamanya peminat di Indonesia.

Sejak semalam, laman hiburan Indonesia rata-rata berkongsi profil dan latar belakang Engku Emran dan ternyata ada pihak yang tidak suka dengan pehubungan mereka berdua dengan alasan Engku Emran adalah duda berbanding bekas tunang Bella, yang masih bujang.

Jika dilihat salah satu foto di laman Instagram Bella, ternyata ayat-ayat caption tersebut jelas ditujukan kepada Engku Emran.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sMAj8M

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News