Ahad, 18 Jun 2017

Rupanya Bukan Digoda Tapi.. Ini Kisah Sebenar Yang Ramai Tak Tahu!!!


Akhirnya Che Ta beri kenyataan punca mengamuk pada penyanyi Della Dellon di Instagram. Rupanya bukan dia yang digoda tapi isteri kepada saudaranya. 
Ini penjelasan penuh beliau kepada pihak media. 
“Sebagai saudara, saya sakit hati mendengar luahan mengenai isterinya yang mabuk cinta dengan ‘pengkid’ hingga mengabaikan tanggungjawab di rumah. Lebih menyedihkan apabila anak kecil mereka yang baharu mencecah berusia sembilan bulan juga diabaikan. Karakter isterinya itu berubah dan dia menjadi wanita berbeza selepas mengenali individu terbabit.Jalan akhir adalah dengan mengambil langkah membuat luahan terbuka supaya dia sedar diri. Sebelum ini pun saudara saya sudah bertemu untuk berbincang secara baik, namun keadaan semakin melarat. Harapan saya, dia sedar tidak baik memporak perandakan rumah tangga orang”.
Sumber: BH Online 
Difahamkan sehingga kini Della masih mengganggu isteri kepada saudara Che Ta itu. Meskipun Della menafikan dakwaan Che Ta, isteri kepada pelakon Zain Saidin itu tidak gentar kerana dia menyimpan bukti-bukti gangguan Della. 



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sCYxpk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News