Jumaat, 9 Jun 2017

“Saya bukan sombong, tapi perwatakan saya serius di luar” -Shuib Sepahtu

Pelawak dan penyampai radio, Shuib Sepahtu mengakui terkilan apabila ada sesetengah pihak yang mendakwa dirinya sombong.

"Saya bukan sombong, tapi perwatakan saya serius di luar" -Shuib Sepahtu

“Saya bukan sombong, tapi perwatakan saya serius di luar” -Shuib Sepahtu

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 33, berkata, meskipun bergelar seorang pelawak namun dia sebenarnya mempunyai perwatakan yang serius ketika berada di luar.

“Melawak itu merupakan satu pekerjaan bagi saya dan tidak semestinya saya akan bergurau sepanjang masa.

“Mungkin ramai orang beranggapan bahawa saya akan sentiasa kelihatan ceria dan kelakar ketika berada di luar.

“Namun sebenarnya saya seorang yang serius dan banyak berfikir.

“Ada juga yang datang tegur saya sombong kerana tidak kelakar dan perwatakan saya berbeza daripada apa yang mereka lihat dalam televisyen,” katanya kepada Astro Gempak.

Shuib berkata demikian ketika ditemui pada sesi penggambaran program Sukan Ke Laut, di Sports Affairs, Cheras, baru-baru ini.

Teks Oleh: Rozaimi Zubaidi

Sumber: Astro Gempak

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s8h4ul

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News