Selasa, 6 Jun 2017

Semua Gajiku Isteri Gunakan Untuk Beli Baju Raya Aku Dan Anak2 Kecuali Dia, Patut La Rupa2nya Isteri Ku Ini..

Begini ceritanya, gaji bulan lepas, saya serahkan rm2k untuk isteri saya, lpstu bawa pergi shopping dengan anak2.
Saya suruh isteri pakai 2k tu untuk beli baju raya isteri dan anak2 dan gaji bulan depan pula nak pakai untuk persiapan raya.
Bila dah sampai shopping isteri belikan anak seorang 2 pasang baju dan anak kami seramai 3 org, kasut pula sepasang sorang dan tudung 2 pasang hanya untuk seorang anak perempuan kami, lpstu saya tanya isteri saya, baju awak mane?
Dia cakap takpa, kita utamakan anak dlu.. last2 tengok baju saya pula dibelinya 2 pasang pdhl saya boleh je pakai baju tahun lepas.. 3 jam katanya dah nak pulang… saya tanya semua barang dah beli, katanya dah,bila sampai rumah, saya cek barang dia xde pun.. saya tanya lagi,, kenapa awak tak beli baju?? Duit tak cukup ke??
Katanya tak pelah bang, beli je untuk abang dan anak2 dlu, duit tu masih ada, saja je ayang nak simpan untuk keperluan raya nanti, saya mula rasa terharu, adakah isteri saya tak beli baju raya sebab nak utamakan saya dan anak2? Tetiba pintu rumah berbunyi.. tok tok tok,, ehh abg posmen?? Rupanya bini aku awal2 dah beli baju online ๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜กbertuah punya bini.. apa2 pun sayang bini aku dunia akhirat..
Sumber : Kisah Rumah Tangga



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sLnWtW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk ๐Ÿ‘ Like & ๐Ÿ’• Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News