Selasa, 20 Jun 2017

Sesco Beri Penjelasan Insiden Di Piasau Jaya Yang Tular

MIRI – Sarawak Sesco Berhad berkata sekumpulan individu yang pergi ke kediaman seorang pelanggan di Piasau Jaya, di sini tetapi mungkin disalah sangka sebagai penjenayah dalam klip video selama 1.38 minit yang tular hari ini, adalah kakitangannya.

Ketua Pegawai Eksekutif Sesco, Lau Kim Swee mengesahkan individu yang datang ke rumah pelanggan malam tadi sememangnya kakitangan Sesco yang memiliki pas pengenalan syarikat yang sah.

“Dengan Aidilfitri yang hampir menjelang, pasukan operasi kami menggandakan usaha mereka memeriksa kestabilan bekalan elektrik di sesetengah kawasan yang memerlukan mereka bertanya kepada pemilik kediaman sama ada mereka mengalami penurunan voltan yang luar biasa dan melakukan ujian voltan pada meter,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Kami memohon maaf di atas kekeliruan itu dan pada masa yang sama kami menghargai peningkatan kewaspadaan dalam kalangan pelanggan kami,” kata beliau.

Dalam video klip itu seorang wanita menjerit terhadap empat lelaki di hadapan rumahnya di Fasa 1 Piasau Jaya malam tadi supaya tidak memasuki rumahnya walaupun mereka memperkenalkan diri sebagai kakitangan Sesco dan wanita itu mengancam akan memanggil polis sekiranya mereka memasuki rumahnya. – BERNAMA

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNOsXw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News