Selasa, 6 Jun 2017

Tonton Filem ‘Legenda Cun’ Watsons Sempena Hari Raya

Peneraju kedai kesihatan dan kecantikan di Asia melancarkan kempen Hari Raya hari ini, dengan tayangan premier filem epik digital yang berjudul “Legenda Cun”, dibintangi oleh para pelakon yang terkemuka di Malaysia bagi menyambut Hari Raya ini.

“Legenda Cun” Watsons merupakan sebuah filem digital yang unik. Inspirasi perfileman adalah diinspirasikan dari zaman kegemilangan filem Melayu pada era P. Ramlee, seperti filem Ali Baba Bujang Lapok.

Filem Digital ini diterajui oleh pelakon utama Kamal Adli dengan watak sebagai saudagar kaya yang sedang mencari seorang ratu bersuara manis, termuncul dalam mimpinya. Beliau kemudian merantaui dunia untuk mencari ratu tersebut melalui pertandingan nyanyian.

Khabar ini tersebar ke seluruh dunia dan menarik perhatian ramai puteri-puteri sedunia, di antaranya termasuk Uqasha Senrose (Laila Majmuk), Raja Ilya (Puteri Gunung Rendang), Amber Chia (Puteri Hang Po Po), Thanuja Ananthan (Nong Nak), Sasha Saidin (Puteri Rambut Mengurai), Najua P Ramlee dan Afifah Nasir (Bawang Besar and Bawang Kecil) serta Ruhainnies yang berlakon sebagai Harum Senandung.

Filem digital ini akan dikemukakan mulai 7 Jun di Rasmi Laman Facebook dan Saluran Youtube Watsons Malaysia.

Semasa Hari Raya, pelanggan dan Watsons VIP Ahli boleh menikmati diskaun sehingga 50% sepanjang tempoh tersebut.

Untuk Maklumat lanjut bagi Kempen Hari Raya Watsons Malaysia, sila layari http://ift.tt/2syhE1b.


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qS3k2w

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News