Isnin, 5 Jun 2017

Ziela Jalil beli tudung RM30, bukan harga beribu

Ziela berkata pemilik Bawal Exclusive selalu menajanya dengan tudung yang berharga beribu ringgit, bukan dibeli sendiri. — Foto ihsan Instagram/zielajalilZiela berkata pemilik Bawal Exclusive selalu menajanya dengan tudung yang berharga beribu ringgit, bukan dibeli sendiri. — Foto ihsan Instagram/zielajalilKUALA LUMPUR, 5 Jun — Penerbit Datuk Ziela Jalil menafikan laporan yang mendakwanya membeli tudung eksklusif sehingga mencecah ribuan ringgit

Menulis melalui akaun Instagram miliknya, Ziela mengakui memiliki tudung Bawal Eksklusif namun koleksi yang berharga RM30 atau RM40 sahaja.

“Pada satu ketika hampir setiap hari ke Bawal Exclusive pasal pergi sana seperti terapi sebab saya suka tengok benda cantik dan pemilik tudung itu sangat baik, bukan setiap hari pergi dan beli.

“Pemilik Bawal (Exclusive) selalu menaja saya dengan tudung-tudung dia yang berharga beribu, bukan saya beli.

“Saya kata saya ada semua warna yang plain berharga RM30 atau RM40 sahaja, bukan beribu!” coretnya semalam.

Semalam Kosmo! melaporkan Ziela sanggup berbelanja antara RM1,000 sehingga RM5,000 untuk membeli sehelai tudung jenama Bawal Exclusive yang diminatinya sejak 2015.

“Sekarang saya masih meminati tudung Bawal Exclusive tetapi tidak lagi membelinya setiap hari seperti tahun 2015.

“Tudung Bawal Exclusive yang saya beli ada antaranya mencecah harga RM5,000,” katanya, yang tertarik pada kualiti, reka bentuk dan taburan batu kristal Swarovski. 



Sumber Ziela Jalil beli tudung RM30, bukan harga beribu

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rt0Bzp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News