Ahad, 18 Jun 2017

8 Wanita MENGANDUNG Serentak Selepas Menghadiri Dalam Parti Kolam Renang. Punca Mengandung Adalah SUKAR DIPERCAYAI !!

8 orang wanita kini sama-sama telah mengandung 3 bulan selepas menghadiri majlis parti di salah sebuah kolam renang di Kuala Lumpur. Mereka semua adalah gadis yang berusia antara 21 hingga 27 tahun. Kesemua mereka adalah belum berkahwin & hanya sebahagian sahaja mempunyai teman lelaki.

Kesemua mereka adalah buntu bagaimana mereka boleh mengandung kerana mereka semua masih lagi bujang. Akhirnya mereka mendapat kata sepakat bahawa mereka telah menghadiri parti yang sama pada bulan Februari tempoh hari. Jika dikira tarikh kandungan yang berusia kini 3 bulan, maka tarikh mereka menghadiri parti kolam itu adalah sesuai sebagai tarikh persenyawaan berlaku. Namun mereka sangat pelik kerana mereka tidak melakukan apa-apa hubungan semasa hadir ke parti tersebut.Bagi menyiasat perkara ini, rakaman cctv telah di tonton semula untuk melihat kejadian yang berlaku semasa mereka mergembira di parti kolam tempoh hari. Hasil siasatan melalui cctv, didapati ade seorang lelaki yang tidak dikenali telah datang di satu penjuru kolam, tanpa disedari pengunjung lain telah melakukan onani & ejakulasi ke dalam kolam. Kesemua mereka tidak mengenali lelaki terbabit. Hal ini begitu mengejutkan mereka.

Walaubagaimanapun mengikut pandangan pakar kesihatan, peluang untuk mengandung melalui air kolam yang berklorin tinggi adalah sangat tipis. Hanya ada satu per 200000 kes sahaja yang di panggil “hyper spermia” yang mana sperma seorang lelaki yang mempunyai kekuatan 1000 kali ganda berbanding sperma normal lelaki biasa. Hanya itu kemungkinan yang ada jika dianggap 8 wanita ini telah mengandung akibat daripada lelaki yang tidak dikenali melepaskan spermanya ke dalam kolam. Saspek lelaki itu dilihat bertubuh tinggi dan mempunyai parut di leher.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai hal ini diminta beri kerjasama kepada pihak polis bagi membantu siasatan. Paling penting lelaki ini mungkin tidak menyedari bahawa dia bakal mempunyai 8 orang anak sekaligus tidak lama lagi. Untuk berita penuh, anda boleh baca di Unitednews.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sCENSK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News