Selasa, 6 Jun 2017

Benci Wajah ‘Lama’, Kim Kardashian Buat Implan Dagu

Bintang TV realiti popular, Kim Kardashian, 36, dipercayai melakukan pembedahan implan dagu demi membentuk tulang pipi dia kelihatan lebih menonjol.

Memetik laporan Aceshowbiz, isteri Kanye West itu dikatakan menjalani kaedah tersebut benci dengan bentuk wajahnya yang panjang.

“Kim berasa sangat gembira tentang wajah barunya. “Dia suka dengan wajahnya,” kata satu sumber.

“Kim akhirnya gembira dengan mukanya sekarang. Garis rahang lebih sudut dan dagunya tidak lagu kelihatan berganda.

“Dia membenci muka ‘lama’ beliau dan perlahan-lahan mengubahnya dari masa ke masa, tetapi dia teruja dengan rahang barunya yang menjadikan tulang pipi dia kelihatan lebih menonjol.

“Beliau berkata, dia kini boleh memakai apa-apa saja bentuk cermin mata hitam,” tambah sumber.

Pada Februari lalu, ibu kepada tiga cahaya mata ini di dakwa melakukan implan pada pipinya selepas wajahnya dilihat “ketat dan menakutkan” ketika dia di konsert Kanye yang berlangsung di New York City.

“Satu perkara yang sangat menarik adalah penekanan tulang pipinya. Ini boleh dilakukan sama ada dengan implan atau pengisi. Wajahnya pasti nampaknya telah disentuh,” dakwa seorang doktor pembedahan plastik diari Beverly Hills dikenali sebagai Dr. Michael Obeng.

Sementara, bentuk wajah adiknya, Khloe Kardashian juga mencetuskan spekulasi didakwa melakukan pembedahan plastik selepas menunjukkan bibir penuh awal tahun ini.

Bagaimanapun, dalam temubual bersama majalah Cosmopolitan tahun lalu, Khloe tidak menolak mengenai kaedah pembedahan plastik.

“Saya fikir pembedahan plastik perlu dilihat pada hampir seperti solekan. “

Saya fikir orang ramai perlu mendapatkan pembedahan plastik atau rawatan pengisi atau laser atau apa sahaja jika mereka mahu yang sepatutnya menjadi keputusan peribadi anda sendiri,” katanya.

The post Benci Wajah ‘Lama’, Kim Kardashian Buat Implan Dagu appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r14xna

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk πŸ‘ Like & πŸ’• Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News