Selasa, 6 Jun 2017

Penyanyi Popular Bengang Ditawari Ganja

Ketika masyarakat Korea kini heboh mengenai kes anggota kumpulan BigBang, T.O.P, yang di dakwa positif dadah, terbaru, peminat dikejutkan dengan pengakuan penyanyi Ga In yang mendedahkan dia pernah ditawarkan ganja oleh seorang temannya.

Menerusi laman Instagram, anggota kumpulan Brown Eyed Girls ini memuat naik foto perbualan dengan Park Jung Wook merupakan teman kepada kekasihnya, Joo Ji Hoon.

“Seperti yang sudah kamu tahu, aku bercinta dengan lelaki yang pernah jadi penagih dadah (tentunya dia sudah mendapat hukuman yang setimpal dan kini menjalani hidupnya dengan lebih jujur).

Namun, saat menikmati masa bercinta dengan Joo Ji Hoon, temannya, Park Jung Wook, menawarkan kepada saya ganja,” tulisnya.

“Tentu saja tawarannya sangat menggiurkan kerana saat itu saya berasa tidak sihat secara mental. Tapi saya ingin menjalani hidup saya tanpa penyesalan dan tidak akan pernah terbabit dengan hal-hal seperti ganja kerana saya berada dalam pengaruh morfin dalam dos yang dibenarkan. Saya memberi amaran kalau kamu berani menawarkan saya ganja lagi, saya akan membunuh kamu,” tuturnya.

Posting tersebut pantas menjadi viral. Sementara Ga In sempat mengaku mengalami gangguan seperti serangan panik, insomnia, hingga kegelisahan, dan harus menjalani rawatan.

Mengenai keadaan terkini Ga In, pihak pengurusanya, Mystic Entertainment iaitu Yoon Jong Shin memberikan kenyataan.

“Akhir-akhir ini Ga In mengalami masa-masa yang sukar dan kini sedang dalam rawatan.

“Beberapa orang dalam pengurusan banyak berkomunikasi dengannya, sehingga kini Ga In semakin pulih. Kami sedang berusaha untuk membuatnya kembali sihat dan kuat,” ujarnya.

Ekoran posting tersebut, dilaporkan pihak pihak polis mula menjalankan siasatan terhadap Park Jung Wook. Polis akan memanggil Ga In sebagai saksi kes tersebut.

The post Penyanyi Popular Bengang Ditawari Ganja appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rPep7F

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News