Khamis, 15 Jun 2017

Peminat Jadi ‘Gila’ Beyonce Dikatakan Bakal Bersalin

BINTANG pop dan pelakon antarabangsa Beyonce dikatakan bakal melahirkan anak kembar yang dikandungnya dan kini berada di hospital, lapor beberapa portal hiburan Amerika Syarikat hari ini.

Khabar angin itu sedang hangat diperkatakan di Twitter apabila netizen melaporkan mereka berasa ganjil kerana terdapat kawalan keselamatan yang ketat di luar sebuah hospital di bandar Los Angeles.

Selain itu, seorang peminat megastar itu turut melaporkan bahawa dia ternampak Beyonce tiba di hospital yang dirahsiakan namanya itu.

Menurut laporan akhbar New York Daily News, rakan pasangan Jay Z dan Beyonce iaitu rapper DJ Khaled telah memberitahu semua pelanggan yang sedang menikmati makan malam di restoran Melba’s di Harlem bahawa penyanyi Single Ladies itu telah pun selamat melahirkan anak kembarnya Selasa lalu.

Akhbar itu turut melaporkan bahawa salah seorang pekerja Jay Z di kelab malam 40/40 miliknya memberitahu pasangan itu menyambut sepasang kembar lelaki dan perempuan.

Selain itu, laman web berita selebriti Hollywood Life berkata seorang sumber yang dekat dengan pasangan itu mengesahkan bahawa pasukan keselamatan mereka telah membawa dua kerusi bayi ke hospital.

“Beyonce dijadualkan untuk bersalin semalam dan dia kerap menghadiri sesi konsultasi dengan pakar sakit puan di beberapa lokasi berbeza. Namun, ‘lawatan’nya ke hospital kali ini agak istimewa,” tambah sumber itu lagi. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t54Lfm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk πŸ‘ Like & πŸ’• Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News