Rabu, 21 Jun 2017

Rahasia di Balik Film "Eaten Alive"

Film Eaten Alive bercerita tentang pemilik hotel di sebuah kota kecil yang merupakan seorang pembunuh berantai. Pemilik hotel itu membunuh orang dengan tujuan memberi makan buaya besar peliharaannya dengan jasad para korban.

Kisah film itu hampir serupa dengan kisah nyata Joe Ball, seorang operator Sociable Inn di Elmendorf, Texas pada awal tahun 1900-an. Joe juga merupakan seorang pembunuh berantai yang melemparkan jasad korban ke kolam yang penuh dengan buaya.

Seorang polisi menyelidiki kasus hilangnya beberapa orang, termasuk istrinya dan mantan pacarnya. Ia bertanya pada salah satu suruhan Joe. Suruha Joe itu pun mengaku sering membantu Joe membuang mayat ke dalam kolam. Meskipun kurangnya bukti, rumor menyatakan Joe sudah membunuh 30 wanita. Namun, Joe akhirnya bunuh diri pada tahun 1938.


[wowmenariknya.com]


✍ Sumber Pautan : ☕ Humor, Horor, dan Hiburan

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tLhN19

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News