Selasa, 6 Jun 2017

Tak Lagi Tutup Kepala, Lindsay Kembali ‘Menggoda’

Sejak sering berkunjung ke negara Timur Tengah, Lindsay Lohan agak kurang meraih perhatian ramai. Namun, bintang Mean Girls ini kembali mencuri tumpuan umum apabila dia muncul di majlis ulang tahun sahabatnya, Hofil Golan, di London pada Sabtu lalu.

Aktres berusia 30 tahun ini berjaya membuat semua pasang mata para tamu tertumpu kepadanya. Ketika itu, Lindsay Lohan mengenakan gaun warna emas berkilat dan jarang. Lebih berani Lindsay tidak memakai seluar dalam dan baju dalam.

Penampilan seksi Lindsay Lohan lantas mendapat elbagai reaksi netizen kerana sebelum ini dia pernah tampil dengan imej menutup kepalanya.

Sebelum berpesta, Lindsay Lohan sempat mengabadikan penampilan seksinya dengan bekongsi sekeping foto di Instagram yang menunjukkan dia hampir telanjang. Dia seolah-olah sengaja membuka sebahagian gaunnya hingga memperlihatkan sedikit bahagian peribadinya.

..

Bagaimanapun beberapa jam selepas itu, Lindsay memadamkan foto tersebut.

The post Tak Lagi Tutup Kepala, Lindsay Kembali ‘Menggoda’ appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rYxEfR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News