Selasa, 6 Jun 2017

ZTE V870 Dilancarkan Dengan Pemproses Snapdragon 435

Peranti kelas pertengahan mungkin tidak mengujakan tetapi ia menjadi pilihan ramai pengguna kerana spesifikasinya sudah mencukupi untuk menjalan tugasan harian. ZTE V870 baru sahaja dilancarkan dan ia sebuah lagi peranti kelas pertengahan yang mempunyai spesifikasi yang agak baik.

Ia dilengkapi skrin 5.5″ HD penuh, diperkasakan pemproses Snapdragon 435, memori sebesar 4GB RAM dan storan sebesar 64GB. Kamera utama agak besar iaitu 16-Megapixel menakal kamera selfie pula 8-Megapixel. Akhir sekali sebuah bateri sebesar 3000 mAh membekalkan kuasa. Terdapat sebuah pengimbas cap jari pada panel belakang bagi mereka yang memerlukannya. ZTE V870 dijual pada harga RMB 2699 (~RM 1691) sebuah.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rO6rvG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



LinkMalaysia News