Rabu, 21 Jun 2017

Gelora Udara, 10 Cedera


AUSTIN: Sekurang-kurangnya sembilan penumpang dan seorang anak kapal cedera selepas pesawat United Airlines yang dalam penerbangan dari Panama City ke Houston mengalami gelora udara, semalam.

"Pasukan paramedik sudah memberikan perkhidmatan kesihatan. "Laporan awal mengesahkan sembilan penumpang dan seorang anak kapal dihantar ke hospital untuk pemeriksaan," kata United Airlines dalam satu kenyataan.

"Penerbangan United Airlines 103, yang menggunakan pesawat Boeing 737 dilaporkan mengalami gelora udara teruk di ruang udara Mexico, iaitu kira-kira 130 kilometer di timur Cancun," kata jurucakap Pentadbiran Penerbangan Persekutuan, Lynn Lunsford.

Bagaimanapun, katanya, pesawat itu selamat mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa George Bush di Houston pada jam 2.30 petang waktu tempatan. - Reuters


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rOCU6h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




LinkMalaysia News